המנכ"ל הודה לראש המוסד: "במלחמה משתמשים בכל הכוחות והמוחות"

    איתי גדסי No Comments on המנכ"ל הודה לראש המוסד: "במלחמה משתמשים בכל הכוחות והמוחות"

    מנכ"ל משרד הבריאות הודה לראש המוסד יוסי כהן, על ההתגייסות להבאת ערכות בדיקה לקורונה, "אנחנו ממשיכים את הקשר עם המוסד כדי להשיג ציוד הכרחי נוסף. אנחנו במלחמה"

    ראש המוסד יוסי כהן צילום: פלאש 90
    23:02
    01.05.24
    אבי יעקב No Comments on מקסימום איכות במינימום מחיר: טיולי בין הזמנים זה מקס סטוק

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בניגוד להצהרות של גורמים במשרד הבריאות, כי הציוד שהביא המוסד באישון ליל לישראל לא תקין. מנכ"ל משרד הבריאות משה בר סימן טוב הודה היום (חמישי) למוסד על חלקו במלחמה בקורונה, "הבוקר קיבלנו ערכות חשובות ותקינות לשימוש הנדרשות לנו לבדיקות קורונה. תודה מיוחדת למוסד ולעומד בראשו, יוסי כהן שמסייעים לנו בעניין זה".

    מנכ"ל משרד הבריאות הבהיר כי "אנחנו ממשיכים את הקשר עם המוסד כדי להשיג ציוד הכרחי נוסף. אנחנו במלחמה, ובמלחמה משלבים כוחות עם כולם כדי לנצח".

    מדובר בהתגייסות חסרת תקדים של ארגון ביון לטובת המלחמה בקורונה. בר סימן טוב ביפר על ההתגייסות הכללית בישראל, "מדינת ישראל משתמשת בכל האמצעים שלה, בכל הכוחות שלה ובכל המוחות שיש לנו כדי לשתף פעולה ולהתמודד עם האתגר העצום שאנחנו ניצבים בפניו. אני בטוח שההתגייסות הכוללת של כולנו תאפשר למדינת ישראל להתמודד עם אתגר הקרונה".

    בסיום דבריו הודה סימן טוב לכל הארגונים שלקחו חלק בהבאת הציוד מציל החיים, "אני רוצה להודות לגופי הביטחון של מדינת ישראל: השב״כ, המוסד ופיקוד העורף שמסייעים לנו באירוע הקורונה. הכל תחת המל"ל שמתכלל ומרכז את האירוע במשרד ראש הממשלה".

     

     



    0 תגובות